Tack och Hej

Nu tar jag helg!!! Imorgon är solen beställd, för då hittar ni mig i parken på södermalm för att sola min fläckiga kropp.... Jag har nämligen börjat ömsa skinn efter veckan på Kreta, tog trots allt 2 veckor innan det började. Mycket bra, det innebär att min taktik med parasoll solning funkade.

Å hur är det med Lars då, undrar ni säkert??? Jo, tack han har orkat surfa lite idag, vilket är ett friskhetstecken, tycka synd om perioden börjar lida mot sitt slut nu.  Han har börjar utnyttjat situationen dvs. han försöker köra med mig. Själv kontrar jag med att tvinga i honom mat han inte vill ha. Hämnden är ljuv :)

Morgondagens alla aktivitet är inställda, så Västerås & Uppsala får vänta till någon annan helg.

Tack och hej från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0