En kväll på Grand

med KSSS - kungliga seglar sällskapet, en kväll med societet kvinnor, där summan av alla handväskor, kläder och skor kunder räknas i miljontals kronor. Där jag insåg att världen man läst och hört om finns, kan bara ana vilka intriger som utspelats när mannekängerna (självklart medlemmar i KSSS) skulle utses. Det var Gossip Girls möter Couger Town, kläderna var okej, lite för klassiska för min smak, goddybagen var ännu bättre. Vad sägs om 500 kr rabatt på en botox behandling, 1000 kr för en operation osv. :)  Hela tillställningen hölls i Vinterträdgården, med flera stånd att köpa kläder och annat vi kvinnor kan behöva.





Tack för det Eurocard!! Ser framemot nästa modevisning, jag kommer.
Maten och vinet då?!? Vad kan man förvänta sig när flera 100 personer ska utfodras, helt okej och i GI anda (tror jag). Champagnen var äkta och det var ett stort plus, hela kvällen får +++ plus av mig.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0