Ett tips på restaurang

Igår gjorde vi, Elinars (syrrans namn på mig och maken) tillsammans med Mamfan (Mamma & Stefan) återbesök på Restaurang Nostrano. Vi fick en god "prisvärd" middag med gott vin och fantastisk efterrätt. Tyvärr hade jag bara iPhone med mig, så bilderna blev dålig, sorry for that.


Mamma i väntan på mat..


Mycket gott vin fick vi, tack för det min make.



Och efterrätten "glassbomben" glass, nougat och espresso glass rullad i kakao och lite smörkola. Den var enorm men fantastisk god, värd ett nytt besök.

++++ plus får dom av mig, hit kommer vi gå igen och igen, vi har ju kryp avstånd hem. Fast nu tänker jag ta en restaurang fri vecka, det ska bli gott med enkel & kött fri mat.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0