Frrrrrrrrreeeeeeeeeeeeddddddddddddddaaaaaaaaggggggggggg

Och 2 dagar ledigt med sovmorgon och träning :) Har inte rört på mig sen vi åkte skidor förra helgen, så då blir det träning båda dagarna s.k. straffträning på lördag, vilket är bra för moralen har jag hört.

Moral har jag förstått är viktigt när det gäller att upprätta hålla och införa nya rutiner i livet dvs. djävulen som väljer vin och god mat, måste motas bort med moralen :) Låter nästan som något som prästen kan ha i sin predikan eller kanske inte.

Jag tänker i alla fall fira helg med NY girls dvs. Periska, Nippi, Peppe och Mia. Vem vet vad kvällen har att erbjuda, jag har i alla fall hopp om god middag och trevlig sällskap.

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0