Gårkväll = teknikkväll

Igår var vi snälla mot varandra, jag fick en Iphone och Lars fick en ny dator. Efter att gått med på att släppa det fasta abonnerade telefonnumret, så blev inköpsordern godkänd för iphonen;) Så igår mellan bakning, middag och melodifestivalen lektes det med telefoner och datorerna. Lars ny dator gör att vi nu kan surfa på tv'n, titta på svt play etc. utan massa tekniska problem och sladdar över hela lägenheten. 

Middagen igår innehöll följande ingredienser:



Förrätt, hemkokt hummersoppa, MUMS!
Varmrätt, skaldjursrisotto med hummer, räkor, pilgrimsmusslor och gröna musslor - GOTT GOTT
Efterrätt, var något som jag slängde ihop, dvs. jag bakade och gräddade helt själv.



Som såg ut så här, när den serverades:



Cheesecake med vitchoklad och hallon, söt och mäktig. Cheesecake gräddad i ugnen var annorlunda men den blev god tycker jag. Jag har blivit värsta konditorn kan man säga eller kanske inte, men 2 helger i rad har jag gjort något som krävs ugn :) BRA Elli

Nu blir det frukost, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0