Mina benvärker.....

Iom att vi inte tränade i veckan eller igår utan "bara" tog en promenad ner på stan. Så blev det extra tugnt idag, intervallträning i 90 minuter, kände mig riktigt pigg till slutet. Nu några timmar senare så BULTAR mina ben, och jag har svårt att sitta utan att bena värker. Endast ryggläge i fåtöljen fungerar, vill inte tänka på hur ont jag kommer ha på tisdag imorgon...

Imorgon är det måndag igen, ny vecka och nya roligheter. Veckans kalender är fulltecknad dagtid och på kvällstid ska jag njuta av att vara ledig. Har lovat mig själv att inte jobba över denna vecka, utan gå hem i tid och inte ta med jobbet hemma.

Nu ska jag se på Wallander filmen, antagligen lika dålig som alla andra Wallander filmerna jag sett.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0