Stora vika tvättkvällen




Efter att inte tvättat på några veckor, siså där 2,5 vecka för att vara exakt, så har jag tvättat s 6-8 maskiner sen i lördags :) Jag har vikt sisådär 20 par kalsingar, 20 par trosor och parat ihop ca 35 par strumpor.... Tror ni att jag är trött på att vikatvätt?!?!? Sista maskinen är i torktumlaren, nu blir det ingen mer tvättning förens om 1,5 vecka. Som tur kan man göra detta medan man tittar på dumburken, tyvärr så sög dagens tv tablå hårt (skrivet på äkta söder mål).

Måndagskväll kl 20.00 måste ju vara primetime för teve tittandet och då hade man följande att välja på:
Kungligt bröllop - programmet får mig att må illa

Vetenskapens värld - om cannabis - pust, tillhör generationen som är livrädd efter skräckpropaganda man fick i skolan.

Håkans bar - NEJ NEJ NEJ säger jag bara, inte en till reality såpa.

ARN- Vem orkar titta på filmerna igen, de var trista när de kom och dom blir inte bättre med tiden.

Hollywood fruar - Orkar inte titta på kvinnor som gör allt för att skapa rubriker och göra bort sig. Vad är det man säger, syns man inte så finns man inte.... Självkänsla vid 50 verkar inte var Hollywoods fruarnas starka sida.

Han som talar med hundar - Caesar hundarnas vän, behöver jag säga mera än så.

Med detta utbud på teven så är nog vika tvätt är nog inte så tråkigt ändå......

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0