Tittade på de hippa igår....

Gårdagskvällen tillbringades på 1900 och kåken, smockfullt i baren, unga trendiga och vi medelålders och trendiga :)



Jag och Lotta började med ett glas bubbel på NK, för att sen ta oss till 1900, där Mia möte upp.



Det fanns många goda rätter, själv åt jag löjrom och hummer.


Gratinerad hummer med potatispuré med tryffel i, mums säger jag bara.

Runt halv elva blev "tanterna" trötta och lämnade ungdomarna själva ;) Åkte hem och städade inför lördagen, så jag skulle slippa detta idag. Gick jätte bra förutom att nu är det stökigt igen. Lars försöker sätta upp MEGA teven, det har tagit några timmar nu....  men snart så är klumpen uppe och installerad.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0