Vår i Stockholm

Sol, Sol och åter Sol - ÄNTLIGEN VÅR PÅ RIKTIGT! Som jag har längtat och hoppats på att den skulle komma, nu behöver bara all is och allt grus försvinna bort oxå. Fast just nu firar jag att SNÖN är borta och det är närmare till sommaren än någonsin detta år. Synd bara att man inser att nu måste vi tvätta fönsterna och allt annat som syns i solen, men jag kan ta det!!! Bara solen lyser in och värmer oss.

Idag står en promenad med ev. latte i solen, träning och leka med telefon på menyn. Tyvärr har Telia inte aktiverat mitt nya abonnemang, både Telia och Tele2 har systemproblem, kan det vara ett telekomvirus som fluorerar eller vanligt underhåll som gått åt pipan för dom båda.

Firar hela helgen med latte i Hawaii mugg, 1,5 år sen var man där, tiden går fort när man har kul. Snart är värmen här på riktigt!!!



Over and out!



Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vad jag kan utläsa från din blogg verkar det som att du inte har fått hjälp med ditt ärende. Du kan mejla mig direkt så kan jag undersöka vad som eventuellt är fel.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.



2010-03-15 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0