Varning för vurpor....

Då har man gjort årets vurpa, min vurpa blev en slowmotion vurpa där jag flög åt ena hållet och min handväska åt andra. Telefoner, dator, handväska höll och det gjorde även jag fast med lite stukat självförtroende, repad handflata stukad handled och blå höft. Det kunde gått värre, låt oss nu hoppas att detta är sista dagen på länge med SNÖ och IS på gatan. Tack alla ni som stannade upp för att kolla om jag var OK.  Irriterande att jag ramlade trots att jag har "värsta treking" skorna på mig, hade jag haft klackar då hade jag säkert inte ramlat alls :(



Visst är dom coola, ett av min reafynd på nätet som jag inhandlat. Har letat ganska länge efter dessa, ville inte betala en förmögenhet samt jag ville ha rätta stuket. Dessa fick jag för halva priset, så jag har nästan tjänat pengar, jag är helt enkelt "pip" nöjd.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0