Blåst Blåst och åter vind

Börjar bli trött på vind nu.... Det blåser friskt på Kreta fn. försöker hitta lä och lyckas, men själva vind ljudet börjar gå mig på nerverna nu. Fast man ska inte klaga det är ju trots allt varmt på dagarna, njuter man av svensk högsommar värme. ska man vara glad.

Ligger och tar igen mig efter ytterligare en jobbig dag på stranden, tvingade mig ner i vattnet 2 gånger för att tvätta bling blinget. Jag skulle ljuga om jag sa att det var varmt i havet... Nu börjar ialla en brunton visa sig, idag tillbringade jag mycket tid under parasollet och under min mega hatt, vi pratar 1 meter på diagonalen. Allt för att behålla min unga fräschör !!!!? I ärlighetsnamn tror jag att det redan är försent vid 38, nu är man gammal och grå enligt 19 åringarna. Jag får nog hoppas att jag fått Franzen genen från mamma eller nått. Det är ialla fall härligt att se alla äldre par och damer som är på solsemester, sån vill jag oxå blir fast med en snygg handväska på armen :D

Dax för att sova lite middag, somnade sent igår, hade en bok att läsa ut.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0