Framme.......

Geogpolius eller hur man nu stavar där jag nu befinner mig, en by på kreta, 1 timme från Chania. Efter att åkt vilse från flygplatsen, så lyckades vi hitta byn och det nya hotellet. Jag fick egen lya och har nu 4 sängar att alternera mellan, båda rummen går en en rosa ton, vilket garanterat kommer att stilla min längtan efter ROSA.

eller vad tror ni???

Efter en middag och installation av trådlöst internet på hotellrummet (kostnadsfritt), så ska jag zappa mig igenom alla kanaler på den lilla lilla teven. Kan berätta att feta, friterade aubergine, tzatziki, taramasalata och grillad paprika var lika gott i år som förra året. Det har idag varit 35 grader och molnigt, men jag har nu beställt soldis imorgon för min gula kropp. Dax att egna oss åt teven och sen somna in.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0