Geogopoli by day....

Började morgonen kl 8 med en stärkande promenad med moster, därefter frukost och sen stranden....





Finns inte så mycket att göra här förutom äta, sola och njuta, är på semester med några som äter frukost och sen inget förens middag. sen har vi tonåringarna (syrran + kompis) som börjar med hamburgare kl 11  (frukosten') och sen middag. Så idag införde jag min egna lunch, hoppar heller glassen eller munken, mot lite lunch idag blev det dakos...

Ikväll blir det Rethymmon och kvällens uppgift blir att hitta en hatt till mig, så mitt stackars ansikte får vila från solen. Satt under parasollet med huvudet hela dagen, är ändå en tomat. Jag gjorde en sk Lars solning idag, ingen solkräm på baksidan, så man endast behöver ligga 30 minuter i solen med den. Det funkade :D nu är jag rosa även där.

Ska nog vila lite inför kvällen i mitt laxrosa rum med en sängen som är hård som sten! BTW saknar min make, snart är det en vecka sen vi sågs, puss puss på dig.

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0