Geogopoli by night....

Vi fick ju nytt hotel, då det hotelet som vi bokat inte öppnat för säsongen. Iom detta fick vi ju tvårumslägenheter och halvpension. Frukost och middag betald, igår kollade vi in middagsbuffén, det var vi och tyskarna :D



Buffén var så där, som tur var så fanns det vin och mat så man kunde göra en grekisksallad. Igår blev det en vegetariskdag. Alla ni som känner mig vet ju vad jag tycker om BUFFÈR, inte min grej. Kallt var det oxå, så vi fick sitta inne, men utsikten var inte så dum tycker jag.



Det blåste massor, så efter en tur runt byn fick vi uppsöka en bar som serverade Irish Coffee till oss.



Mamma försöker röka som morfar gjorde.... allt för att hålla värmen. Vi köpte alla en halsduk igår, det blir kallt med vinden. Sen var klockan 22 och dax att gå hem å sova. Väl hemma hade man (som vi missat) grekisk afton på restaurangen bredvid oss, så framtill midnatt fick vi lyssna på grekiskt ylande. Låter ungefär som när vi sjunger Singstar :D och nu är jag snäll.... (tant varning, ja jag vet, men systeryster 19 flydde lägenheten för baren).

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Henningvilde

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:33:33
URL: http://henningvilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0