Måndag - strålande måndag...

Visst är det härligt med sol och måndag, synd bara att det är en fullständig vecka :) Oavsett så kan vi om Googles väder stämmer, se framemot en bra vår vecka med mycket sol. Denna veckan bjuder tyvärr inte på några överraskningar, vad jag vetiofs , fast på fredag vet man aldrig. Då kan allt hända!!

Till dess får man liva upp vardagen, men glada tillrop och premiär för nya väskan. Den passade alldeles utmärkt med datorn, skorna och jackan idag. och jag såg ingen som hade en liknade, kors i taket :)

Nu är det dax för lunch, hungrig som en varg. Inte bra att träna, jag känner mig hungrig heeeeela tiden. Ikväll blir det hemmaburgare med chipotel & cheddar dressing mums!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0