Mot Kreta

och vad händer då.... Jo värmen kommer till Stockholm, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Det är dock bara för dagen, puhu! Man vill ju inte att ni som är kvar i stockholm, ska få det lika skönt som jag tänkt ha det, för jorden snurrar ju runt mig, som min kära far sa till mig när jag var yngre, typ senast för 5 år sen..... Jaja jag är inte så tidig i min mognad... Sen verkar det dock bli kallt igen, lovar jag att ta med värmen hem eller nott

Dumma snuva i näsan vill inte försvinna trots min friskförklaring, ta med mig dunder tabletterna för bi-hållarna, dom som rensar allt. Det kunde varit värre, feber och magsjuka för då blir det svårt att boarda ett plan, peppar peppar ta i träd inte än.

Prata med Maken sent igår, han befinner sig med Hugo 3, Bror 40 och pappa 73, någonstans i skogen, någonstans i dalarna. Fiskandet har inte börjat, däremot har Whiskey flaskan öppnats och lugnet in funnit sig.  I förgår fick han gå i 2 km för att få täckning på telefonen och då har jag inte mage att svara.... Så går det när man tar den "starka" host medicinen, jag däckar i djupsömn.

Nu kommer mamma med taxin snart, måste slut packa. Datorn ska med, man vet aldrig vulkanen kanske kommer och jag blir kvar, då kan jag ialla fall jobba & sola samtidigt . En önskedröm kanske.....

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0