Mot Norrtälje åker vi....

I bilen påväg för att titta på 1 hus och 2 tomter.... ska vi bli nybyggare eller husköpare?!?!? Vi har olika åsikter gällande detta, men tiden får utvisa det. Därefter blir det lite träning på löpbandet, om 1 vecka börjar beach 2010 :) och jag är förhoppningsvis på Kreta och latar mig i SOLEN med ett glas rosé. Men först kort vecka, 3 arbetsdagar, där 2 är konferens, jag är i princip redan ledig eller vad säger ni??

Nu måste jag snart börja läsa Karta eller snarare se ut som jag läser karta, så min chaufför inte blir irriterad för att jag leker med datorn och han måste köra bil.... Måste nog börja fundera på om jag ska ta körkort, det börjar bli dax att samla på mig just dessa vuxen poäng eller kanske inte. Chaufför & taxi funkar ganska bra ;-)

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0