Packning pågår...



Rensade ut vinter "på riktigt" och plockade fram sommaren, tänk vad många klänningar jag har :) I sommar blir det lång kläningar och långa kjolar för mig. Bikinierna fick komma fram oxå och alla passa, de ni. De är iofs från januari och inga undervärk har sket sen dess vad jag vet om.  Kunde inte låt bli och köpa mig en rosa bikini i onsdags, som endast kommer användas när jag blivit pepparkaka, typ om 1 vecka eller så.... Måste verkligen hitta en annan färg att fixera mig på nu, allt kan ju inte vara rosa..... eller det kanske det kan det ;D

Sista rycket måste ner i källaren och plocka upp sandalerna, sen blir det en tur på söder, böcker ska in handlas på pocketshopen. För 1 vecka på Kreta med mamma, moster, syster och kompis till syster innebär många timmars bokläsande på stranden, många timmar ätande och många timmar sovande. Tänkte ta ut moster på en promenad varje morgon, vore himla skönt!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0