Då har man semester....

och efter 20 timmar på resande fot, har man checkat in på The Peninsula Hotel i Manila. Hotelet som inte blivit sämre, möjligen dyrare, men det kostar att bo på 5 stjärnor. Efter lite sömn tog vi oss till shopping centret, där vi lyckades inta lunch, får lite energi innan shoppingen skulle börja. Manila är fortfarande billigt, dock var inte shopping humöret på plats, så vi bestämde oss för att göra en räd imorgon istället. Vårt plan till Gaum och Mikronesinen går inte förens 23 imorgon kväll. Så det gäller att hålla sig lite vaken ikväll, så man orkar ta sig på planet. :)

När man sovit 6 timmar på 36 möjliga och ej i rad, så är man sjukt trött nu. Jag ska dock hålla mig vaken några timmar till.... om jag kan.....

Men jag har semester så skitsamma, det blir som det blir.

Xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0