Toooorsdag.....

Å idag kanske det blir träning om man har tur eller otur.... Skämtåsido men i morse insåg jag/man att HÖSTEN är verkligen här med mörker & regn. Tittar man ut så blir man inte direkt peppad av att ge sig ut, det har ju redan börja skymma. 

Torsdag innebär oxå att helgen är här inom kort, och jag ska jobba hemma imorgon. Vilket innebär att det känns som nästan som helgen kommer redan nu... För imorgon kan man kliva upp kl 8, sätta sig i fåtöljen, logga på och börja jobba. Snabbt smidigt och fantastiskt effektivitet, me like.

Det är tur att jag om 21 dagar sitter på ett plan på väg till Filipinerna och sen till Micronesien. Om 11 veckor/77 dagar är det jul :D ni har väl köpt alla julklappar?!?!?!?

Å du Lars, denna gång en kommer du inte undan, jag fick ingen present på födelsedagen och ingen på bröllopsdagen  så börja fundera, ny kamera eller väska fungerar bra. ;-)

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0