Vilken dag....

kan ev. vara på g att få en förkylning... Känner mig lite snorig och allmänt hänig, kanske inte den bästa lösningen men jag tänkte springa lite på bandet ikväll. Antingen blir jag jätte snorig eller så blir jag pigg och alert. Det vore ju skönt om man kunde få lite vår pigghet så här i början av hösten. Denna veckan får man vara glad, solen ska skinna hela veckan. Jag har redan börjat med mina böner till väderguden, inte jätta kallt och inte jätte mycke snö, så lovar jag inte nämna vädret igen :)

Ska strax dricka mitt dagliga kaffe, kanske kanske jag kan få lite energi där ifrån.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Karlamalie

This is a very good site. Thank you.

2011-02-18 @ 07:48:14
URL: http://karlamalie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0