Då var det lunch

Torsdagslunchen blev en sydamerikansk pirog med majsbröd och vegetarisk fyllning. Till detta min nya favorit Sanpellegrino Aranciata Rossa, mums!

Inatt vaknade jag av att himlen öppnade sig till ljudet av en åsksymfoni, jäklar vad det mullra och smattra (av regnet). Det måste ha varit hinkvis som kom (små hinkar:) och där låg jag i sängen och inte kunde somna om. Lars vaknade oxå och stängde snabbt balkongdörren, därefter la han huvudet på kudden och började ZZzzzzzzzzz. Blir man sur eller blir man sur, själv låg jag och vände och vred på mig i timmar kändes det som.

Så idag vaknade jag med påsar under ögonen, såg ut som tepåsar fast med något rosa innehåll. Dessa skänker jag gärna till någon som har behov av påsar. :)

Sådär nu är lunchen slut och jag ska börja egna mig åt jobb igen. Ikväll ska jag kanske göra premiär på löparbandet om Lars orkar. Det är ca 3 veckor sen och jag börjar känna mig "normal igen". Ingen hosta, ingen snuva och magen är under kontroll, beach 2011 here I come eller not...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0