En lite uppdatering

Det går fort när man har kul eller är upptagen..... Skämtåsido, med budget tider på jobbet, så blir det många timmar framför ett excelblad. Har man dessutom varit sjuk och inte varit på kontoret, så blir det massa annat man måste fixa. Däremellan var jag tvungen att klämma in en resa till Oslo igår överdagen, och då blir det inte så mycket bloggande, tyvärr...

Ska strax bege mig hem för att tvätta och packa, imorgon far vi norrut och till hösten. Såg imorse att de ialla fall än så länge har de det ljusare däruppe än här i Stockholm, men avståndet minskas sakta men säkert.

Kiruna, Kiruna där har jag tillbringat några veckor varje sommarlov under min uppväxt, jagande mygg eller nåt :) Kommer fortfarande ihåg lukten av mormors & morfars gamla hus, med den blodröda bokhyllan och allt detta pysslande med vävstolar, stickning och virkning. Inte att för glömma morfars klackbar i källaren, varje gång hade man väskan packad med skor som skulle sulas och klackas. Även dessa gånger man som betongbarn blev ut tvingad  på hjortron och lingon plockning, många gånger har jag suttit surande i en SAAB bil, i timmar kan jag tillägga. Tillbringa en dag i skogen, med fukt och j-vla massa mygg var och kommer nog aldrig bli min grej.

Betong är härligt, eller vad säger ni?? Inom kort ska jag leka fritidshus ägare, det ska bli intressant. Ser inte framemot allt pyssel till våren, förstår ni att det ska anläggas en trädgård och allt annat man måste göra på en tomt..... Undra om man kan asfaltera allt?!?  ;-)

Xo xo





Kommentarer
Postat av: Hcgqppijirrijippqgch

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-05-20 @ 11:44:43
URL: http://hcgqppijirrijippqgch.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0