Första helgen hemma på veckor...

och jag tänker tillbringa den hemma, görande så lite som möjligt.... Lars med Mamma & Stefan åkte till Norrtälje i morse, själv låg jag kvar i sängen och nu i soffan. Slappande och funderar på om jag ska orka duscha snart eller så...

Känner mig redan ut arbetad trots att jag bara jobbat i 4 veckor sen Italien, men budget, prognoser och affärsplaner tar på krafterna tillsammans med magkatarr, begravning och konferens resa. Tur att man om 6 veckor är på Filipinerna och sen till Micronesien för att njuta av en låååååång semester i paradiset, mitt paradis iallafall :)

I helgen får min familj en ny medlem, pappa & Yvonne hämtar Zeus, nya hunden. En ljus labrador valp, förstår ni hur söt den kommer vara. Det är vår 3-dje labrador, Brasse (den envise & sluge), Einar (snälle & glada) och nu Zeus undra hur han kommer bli?!?!? Gissa om att jag måste åka och titta till honom inom kort.

Dax att slappa lite till tror jag...

Over and out!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0