Fredag och det blir take away

Lars ska jobba i kväll och ska installera en server eller två, så ikväll blir det Libanesiskt hämtmat. Ingen behöver laga, båda kan mumsa i maten som ingen av oss har lagat. Sen när han åker och jobbar ska jag toppa middagen med lite OSTBÅGAR eller godis, tröst ätande själv hemma framför teven. Det kan oxå ses som belöning efter en skitvecka :( Där jag tom blivit trött på mig själv och omgivningen fått utstå en arg Elli mer än 1 gång denna vecka. Att bli arg är ganska befriande för en själv, omgivning verkar inte alltid tycke det samma, undra varför ?!?!?

Dax för att bestämma rätterna för kvällens middag, i väntan på mannen i mitt liv...

Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0