hep - då har man tränat....

2 gånger på 3 dagar, kroppen är i chock :) hade ont i kroppen imorse, men nu är jag mest stel.

Dagen började inte bra, ingen ström i tunnelbanan och jag hade ett viktigt möte som jag inte kunde komma sent till. Höga herrar gillar inte att vänta, så det var bara att slänga sig in i en taxi, efter 10 minuter letande av taxi dvs. Lyckades glida in på kontoret 5 mintuer innan mötet för att sätta på mig kavajen och sen ta mig till direktionsvåningen som det heter så fint. Puh.....

Efter ett långt möte tog orken och energin slut, då var det dax att ta sig hem och starta tvättfabriken. Tyvärr gjorde jag inte vad jag skulle i måndags... så nu får jag göra det. Det blev ingen lista för liva upp livet, det blev sömn istället. Så idag livar jag upp livet med tvätt och annat pyssel hemma, så vem vet imorgon kanske man kan få lite guldkant :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0