Lördag.....

och jag vaknade pigg efter att sovit 9 timmar, man sover gott på ostbågar är min teori. De var dock inte lika goda som en sen kväll och efter massa vin, men helt okej framför Idol och Skavlan. Som förövrigt var såååå trist att jag zappade mig igenom hela teve kvällen.

Inatt har vi nattgäster från Uppsala, de ska på fest och vi ska på middag i Nacka. Men första ska vi gå på strump jakt till Lars, ÄNTLIGEN ska alla strumpor slängas och nya ska införskaffas. Så nu kanske vi slipper få en se Lars tår för ett tag :D

Härligt med VÅR ute... synd bara att imorgon är det höst eller nåt. Om 5 veckor är jag i tropikerna och har en låååång semester, härligt!

Over and out!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0