Så idag drar man till Prag

Väskan är packad, håret är gjort och öl tarmen är stängd, så mot Prag vi far :) Det ska bli intressant, sist jag var där början av 90 talet och jag hoppas att det utvecklats för prag bornas skull. Min smak för öl har snarare under utvecklats sen dess, tycker inte om, gjorde det inte då heller, men då stod jag ut med en öl eller 2. Nu är jag bara fisförnämd och bakåtsträvande i öl frågan. :) Så vi får se vad Prag har att erbjuda en icke öl öldrickare och icke köttgryts älskare, det är bara kyckling gryta och lever som är värre :)

Jag har ialla fall gott mod för en trevlig helg med hotellfrukost och slappa. Det är alltid med vis ångest man åker med kollegor, det ska bli kul, men sin egna soffa känns inte så dum den heller. Får ialla fall åka till kära Arlanda, me like flygplatser, älskar känslan av att vara på väg någonstans, oavsett jobb eller privat.

Min rastlösa själ behöver resa för att "härda ut hemma" Låter hemskt, men det är nog så, blir så rastlös av att bara vara HEMMA. Ingen resa inbokad och livet känns trist, behöver se något annat än Sverige och Norden.

Om 7 veckor åker vi långt bort och dyker....

Xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0