Tisdag...

det kommer bli en lång jobb vecka... Att umgås med kollegor i 2 veckor utan uppehåll (känns det som, nätterna har man ju för sig själv) tär lite på en, inte för att jag inte gillar dom, men det är ganska skönt att bara umgås med människor som jag själv valt att umgås med...

Packningen stor orörd, har inte orkat plocka upp alla kläder ännu, kanske orkar göra det i kväll eller imorgon. Det känns att man inte sovit sina timmar i helgen eller förra veckan, sömnkvoten är ej uppfylld. Vilket är normalt för småbarnsföräldrar, men jag är inte småbarnsföräldrar och har stort sömnbehov. Så i helgen ska jag sova, äta GOD mat och pilla mig i naveln.

Men först middag med Johanna!!!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Vidarvilje

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 16:09:58
URL: http://vidarvilje.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0