Besökte Donken där allt började....



Efter IKEA blev det Donken - hela kostcirkeln och hela dagens energi intag på 1 intag, perfekt! Skämtåsido - på denna heligaplats började jag min bana inom yrkeslivet. Först Värdinna, med huvudarbetsuppgift att ha BARNKALAS (japp du läste rätt, hur stod jag ut)... därefter i kassalinjen och DT innan jag blev mästare på att vända och lägga burgare :). Första lönen var 1000 kronor som jag fick 23 december 1986, och jag köpte julklappar samt ett nagellack till mig själv...

Nu blev det en burgare som jag nu några timmar efteråt önskar att jag inte ätit, de har förmåga att guppa runt i magen efteråt. Första och andra tuggan var god, sen gick det bara utför och nu mår jag bara illa.

Det håller på att lösa sig med huset i Norrtälje, Lars fick ta en tur ut dit, själv behövde jag jobba lite till på eftermiddagen. Men nu är det helg, iallafall för mig.

Helg Helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0