Sista dagen med denna....

img_7872 (MMS)

Idag är sista dagen med denna hårda kula och imorgon vid denna tiden har jag en mjuk kula och en ny transportsträcka börjar :) Denna utanför min kropp och med 2 ansvarig och vi kommer vara 3, nice. Denna där inne verkar känna på sig något är på g, idag har den rotat runt, spännet sig och sparkat massor. Vi är inne på 4jde hicka sessionen för dagen, pust. Vår guide för morgondagen - Ken, som vi träffade idag är perfekt för oss. En man men mycket humor, ironi och inte så gulligull. Inte en enda gång sa han, å vad spännande att se vad som kommer ut, vilket är standard bland många inom vården eller en ännu mer irriterade är, Snälla, berätta för mig hur du upplevt din graviditet eller vilka bra värden du har?? Ja va fan jag är ju INTE SJUK!! Jag är gravid!!!! Antar att nästa perioden (transportsträcka) den som börjar imorgon kommer vara liknande, fast då är BVC som kommer säga att allt är normalt oavsett fråga eller prov. Ikväll ska vi äta en god middag och bara vara. Xo XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0