Har hittat en favorit

Åker varje morgon till Östermalmstorg där jag tar bussen vidare i min färd mot jobbet. En lite omväg men som är värd allt besvär. Där finns nämligen ett lite fik som serverar världens bästa croissant fylld med aprikos, precis som i Italien. Synd bara att jag inte hittat någon perfekt cappuccino, det som saknas är MJÖLKEN... Den krämiga mjölken, perfekt skummad och perfekt för morgonen. 



Man kan inte få allt, men god är den och i mitt tillstånd är jag värd varje kalori jag kan få i mig.
Å varför omvägen, jo att åka tunnelbanan i rusning är varmt, buss är mer luftigt. Fix idé - javisst!

Dax att gå ner till maken som hämtar mig från jobbet idag - snäll make!

Over and out!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar också croissanter men har aldrig smakat med aprikosfyllning...det låter under bart gott....

2011-04-08 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0