Helgerna börjar bli riktigt trista nu

och roligare lär det inte bli...... Vart tog det dekadenta livet vägen, livet i sus och dus.... Just nu begraver mig i jobbet och i sömn. Å så lär det väl vara i några månader till om man ska lyssna på vissa, VISST LÅT DET POSITIVT . Jag tänker dock påvisa motsatsen mot alla muntergökar som finns runt en. Tänker ta mig ur denna frivilliga isolering, i mitten av maj, då är det jag som ska sitta på en uteservering med ett glas vin, troligen trött men befriad :)

Dagens mantra TÄNK POSITIVT!!

Våren är här, jippi!

Snart ledig, 10 arbetsdagar kvar sen behöver jag bara tänka på 2 personer och få betalt samtidigt i 8 månader. De är lyx, oavsett 24 timmars arbete närmsta månaderna - så är det LYX. Å jag är ju inte först i världen med det, så jag lär överleva detta oxå.

Hej Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0