I väntan på att få åka hem!

Både jag och Albin tycker att maten som serveras på denna inrättningen suger :D Jag vill bara åka hem få sitta i min soffa och softa. Vi har fått en bebis som har sova som prioritet 1 fn ska tilläggas, nr 2 är att sova och nr 3 är att sova. Så fn. är det tvångsmatning som genomförs allt för att få åka hem :)tur att han har lite att ta av. Kan bara konstatera att jag och sjukhus är inte en kombination som går ihop. Hyfsad trött på att höra hur duktig man är, få olika instruktioner och barnmorskor med olika idéer om hur saker ska göras, det är som mödravården. Är man inte sjuk så blir man det och önskan att amma försvinner bara man ser dom eller så blir man jätte irriterad (där är jag & Albin). Vi vill hem NU utan massa tantor som kontrollerar tamefan varje toa besök man gör. Annars är allt bara bra med oss alla, vi ska hem och prova kläder, jag har ju fått en ny docka att klä av och på :D Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0