Bygga fritidshus

Igår satt vi i 4 timmar och gjorde sista justeringarna på huset... Takfönster vara eller icke vara, färg på stålbitar som "ska vara någonstans på taket", tjocklek på golvet etc. etc. Så många val och så många kostnader.... Och när man kommer därifrån har man skrivit på för 1 miljon kronor och då kommer allt i plockepinn eller nåt :D

96 kvm som ska byggas upp, synd bara att snickarfirman vi vill ha inte har tid... :( Så fuskbyggarna här kommer vi eller nåt?!?! ;)

Och när dessa 4 timmar var över och vi kom hem, då började kroppen värka, ryggont som fan. Hur jag än låg, satt eller halvlåg gjorde det FÖRBANNAT ONT. Som tur var slocknade jag runt 23 och vaknade smärtfri kl 7, tydligen snarkande högljut, men maken hade inte hjärta att väcka mig. Det var snällt, så snäll är inte jag.

Idag jobbar jag hemma, vilket jag är extremt tacksam för.

Xo Xo 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0