Här var vi igår....



Jätte godmat, trevlig personal men tyvärr usel service pga. för lite personal på för många bord, speciellt med tanke på priserna. Det var trångt och bullrigt (låter som en gammal tant :) och med plastiga 45-50+are från Östermalm. Det som slog mig är att många av dessa jagar ungdomen, och vem vet kanske jag själv är där om några år, men igår hade jag bara lust skrika till kvinnorna att acceptera det naturliga. Varför ha långt löshår, sotade ögon och onaturligt putande läppar vid 50... När blev Hollywood fruar något att ta efter och snyggt??? Nu ska jag vara rättvis, det fanns några kvinnor med stil, men det gick 1 på 5 plastiga....

Restaurang Caina är värd ett besök för risotton och övriga mat, men inget man går till igen och igen. Det finns lika bra till samma pris som känns mer närvarande och med bättre total upplevelse. Men gott var det och personalen försökte verkligen i trängseln.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0