Jobba hem

En perfekt dag för att jobba hemma, 70 % av alla medarbetare har inte lyckats ta sig till kontoret. Bra där Stockholm! Ovädret visste man om, så var är plogbilarna?? Va gjorde dessa i natten?? Skotta in alla bussar eller?? ;)

Igår fick vi reda på att huset kommer samtidigt som leveransen av den 3dje familjemedlemmen. Så det blir splittvision för oss eller snarare för Lars :) Vår planering är underbar eller vad säger ni?? Men va fan, jag ligger på sjukhus i 2 dagar enligt den informationen jag fått och Lars får kollar in huset på dagtid och vara hos mig kvällstid. Har man tur kanske någon (läs nära och kära), kan hjälpa till, anmälan går bra att göra via mail ;-) Sista veckan i april och första i maj är det som gäller... Det får gå helt enkelt, på något sätt.

Snart är det dax för lunch, och kvällens middag blir en annan än planerat. Snö och sjukdom, så vi får se vad det blir.

Xo Xo






Kommentarer
Postat av: Yvonne och Björn

Ja ni, vilken planering!

Men vi finns tillgängliga vid behov.

Vi har ju bara bröllopsdag dagen D och den kan ju firas på många olika, lustiga, trevliga och fantastiska sätt.

Ps (pappa viskar i mitt öra, då flyr jag till Västjämtland)

Jag tror han skojar, den lilla retstickan.

Ds

Kram

Yvonne och Pappa

2011-02-21 @ 07:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0