Jobba hemma fredag....

Har haft en jobbig vecka med många bollar i luften samtidigt. Efter en 12 timmars jobbdag igår, så var det skönt att somna kl 21.30 igår. Skönt för kroppen att sitta i fåtöljen idag och jobba, istället för vid ett skrivbord... Min rygg och mina ben gillar högt läge efter 4 dagar på kontoret.

Igår använde jag mina dyraste strumpor någonsin, STÖDSTRUMPOR. Hur nu ett par knästrumpor kan kostan 175 kr?? Sjukt osexiga men ett måste för gamla tanter som mig själv vid flygningar och stillasittande fn. Veckan som varit har varit hysterisk, där av typ ingen uppdatering. Hoppas att nästa vecka blir lugnare, ialla fall helgen, så man är "fit for fight" imorgon.

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0