Nu börjar det.....

Japp, nu börjar det.......... mina fingrar sväller :( 

Fått ta av "bling bling" och känner nästan hur mina vader och fötter börjar ta nya former..... PUST! Ingela Pling,  nu får du din hämnd. ;)

7 veckor kvar till ledigt och 8 veckor till leverans - SÅ HIMLA SKÖNT. Börjar bli riktigt riktigt uttråkad på hela grejen, DRÖMMER om när jag kan börja springa igen, sätta på mig byxor med dragkedja, slippa bära på en basketboll - även om magen aldrig varit eller kommer vara hårdare änn nu eller vad sägs om att bara kunna GÅ UTAN ATT BEHÖVA hyperventilera efter ett tag. Säger bara NEJ tack, nu har jag gjort det och jag tänker inte göra om det. Nu ska jag "BARA" vara någonslags KO i några månader....

Å efter att sett Solsidan, så tror jag att jag hoppar hela gruppgrejen.... Satsar på att umgås mamma på måndagar och med 19 åriga systern som är ledig onsdagar till fredagar. Vi kan shoppa och fika hela våren & försommaren i innerstaden.

Stackars du där inne, vi får se till att han/hon börjar på dagis tidigt så den får träffa andra barn, då mamma din är både barnskygg & har gruppfobi - utan att ha dåligt samvete ens :D

Over and out!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jaha, då vet jag vad jag har att vänta mig i sommar...:) Kram Jenny

2011-03-06 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0