Söndagsbrunch

Idag slog vi på stort och maken slängde ihop en brunch hemma. Något vi bör göra oftare enligt oss själva. Vad bjöd man på, favo bönor, potatis, knaprik bacon, Johanna ägg ala Elinor (helt ägg med grädde och Västerbotten ost i vattenbad i ugn), bröd, färsk pressad äppeljuice, latte från lattekungen och plättar med glass, blåbär och sylt. En bra uppladdning inför dagens träning.




Vad hände igår då?? Inget, när det är -15 grader väljer jag att titta på vintersport inomhus.

Tog en promenad till Mamma för att äta middag, sen tvingade jag maken att åka taxi hem :D Minus-15 grader, trött, mätt och i vecka 30, då ÅKER MAN TAXI enligt mina regler till makens missnöje.

Vad fick man till middag då, Porterstek med bästa såsen och cheesecake som Izza gjort. Så mätt att jag sov till 9 och vaknade inte JÄTTE HUNGRIG.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0