Annorlunda nyår....

Förra årets firades nyår in med smoking och lång klänning samt med 10 ungar och flera vänner.





Detta år firades nyår i underställ (inga bilder publiceras med hänsyn till allmänheten)  bara jag och Lars, ute i ödemarken :D En hyfsad kontrast....  Vi fick i alla fall i oss god mat och höll oss vakna över tolvslaget. Till vårt försvar så har vi sjukstuga eller rättare sagt Lars har sjukstuga. Eller som han uttryckte sig igår, jag (läs Lars) har en lite tradition att vara sjuk vart 4e nyår.... Sista var vi i NY, då hade han som detta år, influensan men var feberfri på nyårskvällen. Själv mår jag prima kan bero på att influensa sprutan som togs i början av december, bra där! Undra vad nästa års nyår har att erbjuda?? Jag sätter nog mina pengar på 1 skrikande unge och firande  i Norrtälje eller nåt :D

Börja bli lite lappsjuk, och tyvärr det blir ingen skoteråkning idag, Lars är alldeles för febrig. Men imorgon måste vi ta oss till Åre och titta på lite folk innan jag börjar klättra på väggarna eller nåt.

Xo xo

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0