Obligatoriska listan....

Missade den, som en bloggare måste man fylla ut sin lista, DET BÄSTA FRÅN 2010 :)


2010 bästa köp
Mullberry eller Louis Vuitton väskan, svårt val :)

2010 sämsta köp
Byxorna jag inte kommer kunna ha förens nästa höst.....

2010 bästa resa
Dubai eller Italien, Micronesinen var oxå bra, men Italien vinner på maten och sällskapet :)

2010 sämsta resa
Alla dessa taxi resor till Arlanda med galna taxi chaufförer....

2010 skuldsättning
Köpet av tomten i Norrtälje, skuldsatt och ångest som förhoppningsvis blir en vinstlott när huset väl är där....

2010 tråkigaste
Alla dessa fredagar utan obligatoriska vin glaset och alla fantastiska smaker som ej får blandas med vin :(

2010 roligaste
Pizza kvällen i Italien, jag skratta så jag grät....

2010 sorgligaste
Mormors bortgång, tanten var iofs 85 men alltid trist.

2010 skiva dvs. mest lyssnade
OsKar Linnros

2010 sångplåga
HÅKAN HELLSTRÖM - kan man sjunga mer falskt :) eller jag, singstar och Kelly Clarksson är nog en plåga för oss alla.

2010 var ett bra år, det blev lite trist på slutet, men första 8 månader var riktigt roliga.

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0