Ordningen är återställd.....

Vinterstudion på teven, fåtöljen intagen och kärleken i soffan.

Resan hem gick bra, dock spårade min mage ut sista 2 timmarna, så nu kan jag alla offentliga toaletter från Gävle till Uppsala :( Mitt tips håller er borta från Preem, men rastplatserna är helt okej.

Igår spårade även våra avlopp ur, som tur vad har jag en FANTASTISK man hemma som räddade upp situationen och nu fungerar allt som det ska igen. Så senaste 2 dagarna har fått uttrycket SKITDAG till nya dimensioner, idag känns dock som en bättre dag.

Ikväll blir det myskväll hemma, snart är helgen slut och det är typ 14 veckor till nästa helgdag, dvs. påsk. URK!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0