I detta tält sover man gott, själv sitter ...

img_6673 (MMS)

I detta tält sover man gott, själv sitter jag på en parkbänk och intar morgonenskaffe från Mellqvist. För övrigt har jag och min son en evig kamp om filten, denna filt som han varje morgon i 1 timme brottas/bråkar med innan han vill ha sitt första morgonmål. Gör han det tyst, nja ite direkt men roligt har han för man vaknar av att han skrattar runt 5 har man tur 6. Saken är att han vill ha HELA huvudet under filten, och mamma som jag är vill ha näsan eller delar av huvudet utanför.... Vem vinner, jo det gör han, varför, 5 minuter under filten och han sover :D då viker jag snällt ner filten, och sen börjar vi om från början igen. Så roligt har jag på dagarna, börjar få ångest inför hösten, måste hitta något för min hjärna att fokusera på annars kommer både jag och Albin bli knäppa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0