Home alone....

Eller kanske inte.... Albin räknas väll antar jag :) Lars har picnick med jobbet och då blir man själv hemma. Dagens höjdpunkt är att idag har vi vänt på oss i bärselen :D en höjdare tycker Albin som stretat emot mycke tidigare. Oj vad jag kommer ångra mig, redan har han krävt selebärande 2 gånger.... Min rygg gillar inte bärandet fn, och längtan efter träning är på topp, nu är det 1 månad kvar. Vill springa!!!! Även lite hjärngympa vore trevligt!! På fredag ska jag jobba lite tänkte jag, det blir trevligt. Bästa vore att mixa ledigt, barn och jobb, så man inte blir helt pantad. Min amningspåverkan är att jag tappar bort saker och jag som alltid haft bra bildminne och nu är allt suddigt dvs. Jag blir helt oduglig, GILLAR INTE! Nu ska jag njuta av tystnaden och äta dessert, för snart ska man underhålla igen... Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0