Sommar ledigt är underbart...

Idag tillbringa vi dagen i skinnaviksparken, jag i solen & Albin i skuggan. Efter att vi fikat( jag kaffe - Albin mjölk) kom maken med lite thaimat och jordgubbar, äter typ en låda om dagen av gubbarna, så gott!. Strax därefter kom Izza och hängde med oss. Att vara ledig med detta väder är verkligen helt okej. Kvällen slutade med middag på balkongen, glass framför Allsången och nu Mord i Midsomer (som måste ha värsta brottstatistiken ever). Tycker för övrigt att Måns klarade sig riktigt bra idag, bättre än Anders sorry, Anders fans. Äntligen någon som faktisk kan sjunga, sen är han ju för gullig. För er om undrar kan jag rapportera att Albin nu är 62 cm och väger 6,2 kg, medelför en 3 månaders bebis - det är lika bra börja starkt! Nu ska jag njuta av tystnaden och att ha sängen för mig själv, make jobbar ikväll och lillkillen sover och förhoppningsvis till 5 ( han har gjort det senaste dagarna, skulle vilja kapa 2 timmar till om man fick välja) sen somnar han om till kl 8. Kunde vara värre sägs det, så jag klagar inte, jo kanske lite.... Längtar till första natten då jag kan då sova tills jag vaknar av mig själv.... Xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0