Aj jävlar vad ont jag har

Tänk att även fotriktiga skor kan göra ont..... Här köper man dyra skor i skinn, med fin sula och då gör de ont!?!? Kan iofs även bero på att MINA FÖTTER expanderar under dagen. Troligen så när klumpfot jag någonsin kommer komma.

Det jag verkligen, verkligen är överlycklig över, är att det inte är HÖGSOMMAR VÄRME just nu. För mitt extra element som installerades i höstas går på högtryck fn. och jag är inte annat än glad att det kommer avlägsnas om ca exakt 6 veckor. Då försvinner även ballongen som någon envisas att fylla på luft i hela tiden, samt den som tar all min föda och gör mig konstant hungrig nu.   

Tur att jag har SNÄLL make som kommer och hämtar mig efterjobbet när man har sk skitdagar, iofs även bra dagar oxå :D Vilken pärla, men det är inte mer än rätt - efter 33 veckor med restriktioner så behöver man bli bortskämd. För första gången i livet förstår jag varför jag skulle tagit körkort, bil fram och tillbaka till jobbet hade varit lyxigt.... Fast nu har jag ju chaufför, nästan ännu lyxigare eller?!?!?!

Xo Xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0