Dax för lyx igen

Idag är det jobba hemma fredag, massor att göra men i favorit fåtöljen, så ryggen får vila. Fast först ska jag på kontroll, denna gången ska vi kolla mina anlag för diabetes som gravid, vilken tortyr det var imorse, ingen frukost, inget vatten sen 22 igår. När jag sen fick det jag skulle dricka, vatten med socker så kändes det som riktigt gott och lyx. Så nu sitter och väntar, kl 11 tas provet och sen får jag äta igen :D Sitter och funderar på vad jag då ska hälla imig, just nu står kaffe och fralla högt upp på listan.  EN PLÅGA att vara så tröstig och inte få!!! Sjukt matt, behöver energi för att orka röra eller tänka.....

Återkommer med dom när jag vet mer.

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0