Inte lyckats bota FOBI....

Igår försökte jag bota min FOBI, jag inser ju att om man ska få en tredje medlem i familjen behöver även denna kläder :D. Så när jag tog en tur till Lindex för att köpa strumpor, så tittade jag in på barnavdelningen..... först kontrollerad jag att inga andra (läs barn) fanns där och sen tog jag steget in...... tog bestämda steg mot reastången. Plockade på mig näst minsta storleken på några billiga plagg och smet snabbt in på kosmetika avdelningen, där jag snabbt insåg att handla kläder & saker till mig själv är roligare än till övriga medlemmar i familjen. SORRY!

Så min kontenta är FOBIN finns kvar, barnavdelningen är inget för mig (tur att vi är fler vuxna i familjen). Så jag tror att jag fortsätter med min taktik köper begagnat av vänner, inga val man tar vad man får och betalar samt klickar hem sakerna på nätet. HITTILLS har vi inte varit inne på en ända barnaffär, och ändå har vi hela bilen full med barnsaker, för dom har inte släpts in hemmet ännu ska väl tilläggas.

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0