Sovställningar

Som jag tidigare klagat på så har jag fött ett morgonmonster vid min barm. Från att vara en lite söt, sovande (inte före 8.30 gick vi upp) och timid bebis, så har jag en kille som vaknar 7, som då ska stå och helst slänga sig bakåt i sängen. Resultatet är skallning på maken och fläskläpp på mig, därför har vi infört ny rutin, monstret får sova i EGENSÄNG efter morgonvällingen som intas runt 6, iallafall på helgerna.

Konsekvensen är att oxå att han alltid får somna själv i sin säng även på förmiddag och eftermiddag, detta gör han dock med olika resultat. I fredagsvalde han den sittande varianten....



Varianten där han använder "det tjocka fåret" Shirley som huvudkudde finns oxå... Huvudet hamnar väldigt högt  och vi vuxna hade fått gå med nackspärr i år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0